user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

efoula

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 2 χρόνια πριν
  1. efoula
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2014
 
Γιατρέ καλημέρα και συγχαρητήρια για το site σας! Είναι πραγματικά πρωτοποριακό για τα ελληνικά δεδομένα!
Βρέθηκα εδώ ψάχνοντας πληροφορίες για τη βιταμίνη Ε και συγκεκριμένα το σκέυασμα EVIOL. Πρόσφατα πραγματοποίησα μια γυναικολογική εξέταση κυρίως για τεστ-παπ, αλλά και επειδή είχα κάποιες ενοχλήσεις κατά την επαφή. Πήγα για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη ιατρό. Κατά την ψηλάφηση του στήθους μου παρατήρησε -και στη συνέχεια και εγώ η ίδια- ότι το αριστερό ήταν κάπως σκληρό στο πάνω μέρος, περισσότερο από το δεξί. Ήταν η μέση ακριβώς του κύκλου μου και μου είπε πως κάτι τέτοιο είναι φυσιολογικό από τη μέση του κύκλου μέχρι την περίοδο.

Μου ζήτησε να ξαναπάω 6-7 μέρες μετά την περίοδο για μια απλή ψηλάφιση και στη συνέχεια μου έγραψε να παίρνω EVIOL από την 15η ώς την 25η μέρα του κύκλου. Μου είπε πως είναι για το πρήξιμο και πως δεν πρέπει να ανησυχώ.

Η αλήθεια είναι ότι γενικά το στήθος μου εμφανίζει έντονο πρήξιμο πριν την περίοδο, όπως επίσης έχω και διάφορα άλλα συμπτώματα όπως κακή διάθεση, μελαγχολία, πρήξιμο στην κοιλιά τα οποία όμως τα θεωρούσα φυσιολογικά ως το γνωστό PMS.

Αν το πρήξιμο όμως δεν είναι κάτι ανησυχητικό, τότε γιατί πρέπει να παίρνω αυτή τη βιταμίνη; Σε τι ακριβώς βοηθάει; Δεν βρήκα κάποιες απαντήσεις στο internet που έψαχνα, οπότε οποιαδήποτε διευκρίνηση θα είναι ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
  Αγαπητή  Εφη! Σε όλες τις  γυναίκες   που έχουν  ακομη περιοδο,  ο αριστερός μαστος  είναι  καπως μεγαλύτερος και  καπως  πυκνότερος. Οι εξαιρέσεις  απο τον κανονα  είναι ελάχιστες. Επίσης,  πριν την περιοδο  είναι  πολλες φορές ο αριστερος μαστος  επώδυνος,  ή -  αν  υπαρχει  αμφοτερόπλευρη μαστοδυνία - ο αριστερος είναι  πιο ευαίσθητος.  Σε βεβαιώ  ότι όλ ΄αυτά δεν έχουν παθογνωμονική  σημασία  και βέβαια  δεν χρειάζονται - ούτε  μία  στα χίλια -  θεραπεία.  Για την χρησιμότητα  της βιτμαίνης Ε   στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν γνωρίζω  τίποτε.  Χρησιμοποιηθηκε στο παρελθον  για  πολλές  παθήσεις,  κυρίως αυτές που αφορούσαν την   αναπαραγωγή  στον άνδρα και στην γυναίκα. Εν  τέλει  εγκαταλείφθηκε σαν ειδική αγωγή  στο συγκεκριμένο πεδίο.  Τελευταία  προπαγανδίζεται σαν ισχυρό  ''αντιοξειδωτικό'',   που βοηθά στον περιορισμό των   βλαβερών ''βασεων''.. Είναι  ένα νέο πεδίο  ''μοδας''  σε εξέλιξη..  Βλεπεις  γίναμε  πολλοί  και πρέπει  να  ''εφεύρουμε''  παθήσεις.    Εκείνο  πάντως  που γνωρίζω, είναι  ότι δεν μπορεί  να σε βλαψει. Ισως  καπου να  δημοσιεύτηκε  καποια  ανακοίνωση,  που δεν την διάβασα,  ότι βοηθά  και  έτσι  η γιατρός  σου  το χρησιμοποίησε. Το  εζησα και παλαιότερα στην  δυσμηνόρροια  (σήμερα,   μαζί  με  άλλες φυσιολογικες καταστάσεις   πριν την περιοδο, την βαφτίσαμε  PMS),  που συστήθηκε  η χορήγηση  βιταμινης  B6  και  πραγματικά  δόθηκε  - χωρίς  αποτέλεσμα  - για χρόνια ! Και  πάλι στο ερώτημα  σου, αν πρέπει να παρεις  EVIOL για  το συγκεκριμένο  πρόβλημα (;) του  μαστού.   Θα έλεγα,  ότι  όποιος γιατρεύει, έχει δίκηο.  Αν  νομίζεις  ότι  μ΄ αυτό  τα πηγες καλλίτερα,  χρησιμοποίησε το για το διαστημα   που σου  δόθηκε. Ετσι κι αλλοιώς,  όπως  ήδη προανέφερα,  δεν  είναι γνωστό ότι  βλαπτει. Αν δεν έχεις  βελτίωση  σ΄ αυτό   που θεωρείς  πρόβλημα,  δεν υπαρχει  και λόγος να το  συνεχίσεις. Πάντως  θα μου επιτρέψεις  να  σου  πώ,  ότι  το λεγόμενο  PMS  δεν υπάρχει σε προ 10ετίας συγγράμματα  Γυναικολογίας   σαν νοσολογική  οντότητα.  Στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων   πρόκειται για ενοχλήματα πολυτελείας,  που τα βρισκεις σε γυναικες,  μιας  ''άλφα ''  οικονομικής κατάστασης  και άνω.!  Με  φιλικούς  χαιρετισμούς Π.Ζ
 
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γιατρέ, ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας! Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάτι για να μην παρεξηγούμαι : Δεν θεωρώ πως το "PMS" (το λέω έτσι για συντομία, πείτε το όπως θέλετε) είναι μια παθολογική κατάσταση και αν προσέξατε σημειώνω πως όλα τα σχετικά συμπτώματα (πρήξιμο στο στήθος κλπ) τα θεωρούσα φυσιολογικά και δεν πήγα στο γιατρό για να μου τα θεραπεύσει. Η βιταμίνη μου δόθηκε χωρίς να έχω επισημάνει πως έχω πρόβλημα με το όλο θέμα, απλά ρωτήθηκα από τη γιατρό αν έχω πρήξιμο και πόνους στο στήθος πριν την περίοδο και είπα πως έχω. Όταν η γιατρός μου έγραψε να πάρω αυτό το σκέυασμα και ρώτησα "γιατί, αφού είναι κάτι φυσιολογικό;" μου είπε ας μην το πάρω αν δεν θέλω και αυτό ίσως κάπου με μπέρδεψε πιο πολύ και γι αυτό και άρχισα να το ψάχνω. Εν πάσει περιπτώσει, σας ευχαριστώ και πάλι.
  1. Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.