user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

MMAIRH

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 1 μήνα πριν
  1. MMAIRH
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 31 Ιανουαρίου 2014
 
Καλημέρα σας, 
Ειμαι 36χρόνων και στις 17 Δεκεμβρίου επισκέφτηκα το γυναικολόγο ο οποίος μου έκανε κολπικο υπερηχο και παπ τεστ τ οποία ήταν φυσιολογικά, το παπ τεστ φυσιολογικό χωρις κακοήθεια και ο υπερηχος χωρις πολυποδα η οίνομυωματα η χωρις κάποιο αλλο εύρημα . συζητησαμε το ενδεχομενο αντισύλληψης με τα Yasmin, τα οποία και άρχισα στις 6 Ιανουαρίου. Ενώ ομως τα έπαιρνα κανονικα ειχα αιμα καφε σε όλη τη διάρκεια του κύκλου. Μίλησα μαζι του και μου είπε να συνεχίσω κανονικα να τ παίρνω και οτιι ειναι φυσιολογικό Τον πρώτο μήνα. Να σταματήσω στις 21 ημερες και να τα ξεκινήσω παλι μετα από  7 ημερες.
θα ηθελα και τη δική σας άποψη γιατι ολο αυτο με το αιμα ολο το μήνα η αλήθεια ειναι οτι με εχει τρομάξει λιγάκι. Αυτο θα συνεχιστεί και στον επόμενο μήνα?και για ποιο λόγο μπορει να συμβαίνει.
σας ευχαριστω εκ των προτέρων.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Η ερώτηση απαντήθηκε. Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Σάββατο, 01 Φεβρουαρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.