user_mobilelogo
  1. Anna M
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2014
Καλησπέρα. Έκανα σήμερα χοριακή και βγήκε θετική 310 μονάδες με τελευταία περίοδο τις 30/1 και κύκλο 27-28 ημερών. Αυτό που με προβληματίζει έντονα είναι ότι νόσησα από τον ιό της γρίπης και από την 16 έως και την 21 μέρα του κύκλου(πριν λίγες μέρες δηλαδή) πήρα τα εξής φάρμακα:
1) 1κουτί Tamiflu  2) 2 depon maximum  3)1 losec για το στομάχι  4) 2 penrazol για το στομάχι και τέλος το prospan το οποίο είναι βλεννολυτικό
Ανησυχώ κυρίως για το Tamiflu. Θα ήθελα να μάθω κατά πόσο μπορεί να έχει προκληθεί ζημιά στο "έμβρυο"?
Ευχαριστώ πολύ και καλή δύναμη στο έργο σας.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη! Τόσο   από τις πληροφοριες  που  υπαρχουν  από γυναικες  που το χρησιμοποιησαν  κατα την εγκυμοσύνη,  όσο και  από την  χορηγηση  του  σε πειραματοζωα  κατά την έναρξη της  εκγυμοσύνης  και κατά την διαρκεια  της,  δεν   προεκυψε κανενα στοιχειο,  ότι το σκευασμα  επηρεάζει την αναπτυξη του εμβρυου. Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.