user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

monlauf30

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 7 χρόνια πριν
  1. monlauf30
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 19 Οκτωβρίου 2010
Καλησπερα σας, θα ηθελα να ρωτησω αν τα χαπια gynosant 200mg μια φορα ημερησιως για 7 μερες μπορει να προκαλεσουν καποια βλαβη στο συκωτι. Προσφατα διαβασα κατι τετοιο και ομολογω πως εχω ανησυχησει παρα πολυ. Σας ευχαριστω προκαταβολικα.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Αν δεν προυπάρχει πρόβλημα στο συκώτι, δεν επηρεάζεται από τα χάπια, είναι μικρό το διάστημα λήψης.
Μην ανησυχείς.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.