user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

vasilikithes

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 7 μήνες πριν
  1. vasilikithes
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 08 Απριλίου 2014
Καλησπέρα σας γιατρέ και συγχαρητήρια για το site σας. 
αντιμετωπίζω να πρόβλημα στην περίοδό μου... Συγκεκριμένα έκανα ένα λάθος και πήρα το χάπι της επόμενης μέρας με διαφορά 20 ημερών το ένα απο το άλλο. Το πρώτο δεν μου επηρέασε την περίοδο, μου ήρθε κανονικά. Στις 12.03 όμως (μετά απο ύποπτη επαφή το προηγούμενο βράδυ), πήρα ξανά το χάπι και μέχρι σήμερα η περιόδός μου είναι άφαντη...Δεν εχω γενικά σταθερό κύκλο αλλά το ΄συνηθες διάστημα είναι να μου έρθει μεσα σε 25 με 30 μέρες. 'Ομως έχω να αδιαθετήσω απο 07.03. Χτες έκανα χοριακή βγήκε χοριακή,και τεστ το clearblue βγήκε και αυτό αρνητικό. Και το Δεκεμβριο μου έιχε καθυστερησει απο το αγχος ομως και μια συναδελφος σας, αφοτου μου εξετασε μου εδωσε τα primolut τα οποια δεν χρειαστηκε τελικα να τα παρω τοτε. Μηπως μπορω να τα ξεκινησω τώρα; Σκεφτομαι να κάνω ακόμη μια χοριακή μήπως έκανε λάθος στο εργαστήριο. Ανησυχώ πολύ και έχω πείσει τον εαυτό μου ότι μπορεί να είμαι έγκυος, πράγμα που δεν το θέλω καθόλου. Υπάρχει περίπτωση να μη μου έρθει τελικά περίοδος ακόμη και μετά τη λήψη του primolut??
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απαντήσή σας
Καλό σας βράδυ.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Θα περιμένεις μέχρι τη Μεγάλη Εβδομάδα και αν δεν έρθει περίοδος θα κάνεις ένα ενδοκολπικό υπερηχογράφημα, για να πάρεις οδηγίες. Δε θα πάρεις το Primolut από μόνη σου. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 09 Απριλίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.