user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

alkyoni

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 4 χρόνια πριν
  1. alkyoni
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 13 Απριλίου 2014
Γεια σας! Θα ήθελα παρακαλώ πολύ τη βοήθειά σας.. Παίρνω τα Yasmin εδώ και 5 μήνες για αντισυλληπτική προστασία. Ξεκίνησα το κουτί στις 07/04 και χτες κάναμε με τον άντρα μου ελεύθερα έρωτα(εκσπερμάτωση εντός).. Το βράδυ πήρα κανονικά το χαπάκι αλλά 1 ώρα μετά με έπιασε διάρροια..Σήμερα πήρα από μια extra συσκευασία ένα χαπάκι ακόμα (εντός 10 ωρών από το προηγούμενο) ..Έχουν περάσει 2 ώρες αλλά και πάλι νιώθω ''κοψίματα΄΄ στην κοιλιά...Προσπαθώ να μην  αποβληθεί και αυτό αλλά μάλλον δύσκολο...
Υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης λόγω της ελεύθερης επαφής της προηγούμενης ημέρας;
Πως να κινηθώ από εδώ και μπρος αν τελικά ''χάσω ''και  το 2ο χαπάκι; 
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Καλό Πάσχα  να έχουμε!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. θα συνεχίσεις κανονικά τη λήψη κάθε μέρα. Αν η διάρροια συνεχιστεί, καλύτερα να μην έχεις ελεύθερη επαφή, για προληπτικούς λόγους, παρά να παίρνεις εξτρά χάπι. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 14 Απριλίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ πολύ γιατρέ.Καλό Πάσχα να έχετε!
  1. Δευτέρα, 14 Απριλίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 15 Απριλίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.