user_mobilelogo
  1. Marina52
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 18 Απριλίου 2014
Καλησπέρα σας! Παίρνω χάπια Yasminelle εδώ και τρεις μήνες και αυτή τη φορά εχω 3 μερες καθυστέρηση κ έχω ξεκινήσει να ανησυχώ. Να σημειώσω τρία σημεία:1. δεν έχει παραλειφθεί κανένα χάπι, 2. δε χρησιμοποιούμε άλλη μεθοδο αντισύλληψης με το σύντροφό μου, 3. την τελευταία φορα ξεκίνησα τα χάπια μία μέρα πριν τη προβλεπόμενη! να ανησυχώ;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το ενδιαφέρον!! 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Από την περιγραφή σου, δεν τίθεται θέμα σύλληψης. Μετά από 7 ημέρες διακοπή, θα ξεκινήσεις τη νέα συσκευασία, ανεξάρτητα από την περίοδο. Αν επαναληφθεί, να ενημερώσεις το γιατρό σου για οδηγίες. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Σάββατο, 19 Απριλίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.