user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

zouzou88

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 4 χρόνια πριν
  1. zouzou88
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 22 Απριλίου 2014
Καλημέρα σας, Είμαι 25 ετών και είμαι αραβωνιασμένη. Εδώ και 5 χρόνια παίρνω το gynofen λόγω πολυκυστικών. Στις 12-13 Απριλίου λόγω χορευτικών εκδηλώσεων δεν ήθελα να έχω περίοδο. Έτσι αποφάσισα να συνεχίσω τα χάπια για μια εβδομάδα επιπλέον και μετά να κάνω διακοπή για να μου έρθει περίοδος με άλλα λόγια μια εβδομάδα αργότερα. Την ημέρα που πήρα το τελευταίο χάπι ήρθα σε επαφή χωρίς προφυλάξεις. Έκανα διακοπή για 7 ημέρες και μου ήρθε κανονικά περίοδος. Αλλά δεν έχω ηρεμίσει από τότε. Μήπως δεν έκανα καλά που τα συνέχισα μόνο για μια εβδομάδα επιπλέον και  δεν πήρα ολόκληρο το επόμενο κουτί? Φοβάμαι μήπως υπάρχουν πιθανότητες να έχω μείνει έγκυος. Πιο πολύ φοβάμαι γιατί συνεχίζω κανονικά τα χάπια.   Ευχαριστώ πολύ  

Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Καμία ανησυχία, είσαι αντισυλληπτικά καλυμένη. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 22 Απριλίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.