user_mobilelogo
  1. MARIANNA.N
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 23 Απριλίου 2014
ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ. Η ΛΗΨΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΠΤΙΚΩΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΧΟΡΙΑΚΗ? ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΠΤΙΚΑ? ΤΟ ΡΩΤΑΩ ΑΥΤΟ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΑ ΗΜΟΥΝ ΛΙΓΟ ΑΠΡΟΣΕΚΤΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΗΨΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΠΤΙΚΩΝ. ΑΡΓΟΥΣΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ 2Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΧΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΩ 3 ΧΑΠΙΑ (ΕΝΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ 1Η ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ 2 ΤΗΝ 2Η) ΠΑΡΟΛΑΥΤΑ ΕΙΧΑ ΟΜΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΕΠΑΦΕΣ! ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΑΝ ΚΑΝΩ ΤΟ ΤΕΣΤ ΧΟΡΙΑΚΗΣ ΔΕΙΧΝΕΙ Ή ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΛΑΜΒΑΝΩ ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΠΤΙΚΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΟ? 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αν  η γυναικα ειναι εγκυος,  ότι χαπι και να  παιρνει,  η   χοριακή θα είναι θετική.. Μην αγχώνεσαι  λοιππον.. Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 28 Απριλίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.