user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

maria95

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 3 χρόνια πριν
  1. maria95
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 23 Απριλίου 2014
Καλησπέρα σας!!
Πριν δύο μήνες ξεκίνησα τις σεξουαλικές μου επαφές με το αγόρι μου και πριν μισό μήνα την 18ημερα του κύκλου  έσπασε το προφυλακτικό και το καταλάβαμε αργά!! Έτσι την ίδια μέρα πήρα το χάπι Ellaone για την αποφυγή εγκυμοσύνης. Την δεύτερη μέρα μετά την λήψη του έβγαλα αίμα κ συνέχισα να βγάζω την ίδια ροή και το ίδιο καφέ χρώμα για 8 μέρες, μέχρι την 9η μέρα που μου ήρθε περίοδος( 1-2 μέρες καθυστέρηση και κύκλος μέσος όρος 27 μέρες ) .
Την 8η μέρα του κύκλου μου(σήμερα), ενώ δεν είχα πλέον περίοδο μέχρι χθες, ήρθα σε επαφή με το αγόρι μου κ ξαναέσπασε το προφυλακτικό, όμως το καταλάβαμε κατευθείαν και σταματήσαμε. Εκείνος φάνηκε να μην είχε υγρά, αλλά και να είχε υπάρχει το ενδεχόμενο εγκυμοσύνης στην 8η μέρα που είμαι? και επίσης πως επειρεάζει το χάπι την ωορρηξία αυτού του κύκλου που είμαι ?
Ευχαριστώ!!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Η δράση του χαπιού έχει περάσει αφού μεσολάβησε περίοδος. Δεν τίθεται όμως θέμα εγκυμοσύνης από το δεύτερο ατύχημα, μην ανησυχείς. Να είσαστε λίγο πιο προσεκτικοί με το προφυλακτικό. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 24 Απριλίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.