user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

anna_p

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 4 χρόνια πριν
  1. anna_p
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 24 Απριλίου 2014
Καλησπέρα, Εδώ και 3 χρόνια παίρνω τα yasminelle και αυτόν τον μήνα δεν μου ήρθε περίοδος την εβδομάδα διακοπής(μόνο κάποια ελάχιστα καφέ υγρά).Είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει αυτό. 'Ειχα παραλείψει ένα χάπι την πρώτη εβδομάδα το οποίο και πήρα την επόμενη μέρα ενώ έχω αποκλείσει και την πιθανότητα εγκυμοσύνης. Τί μπορεί να συμβαίνει? Ευχαριστώ  

Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Θα ενημερώσεις το γιατρό σου και θα κάνεις και ένα ενδοκολπικό υπερηχογράφημα για να δούμε μήτρα και ωοθήκες. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 25 Απριλίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.