user_mobilelogo
  1. gingerpop
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 27 Απριλίου 2014
Καλησπέρα,
 
Χρησιμοποιώ τα αντισυλληπτικά χάπια yasminelle εδώ και 2 μήνες.
Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν τα χάπια aerius, τα οποία πρέπει να ξεκινήσω λόγω κάποιας δερματικής αλλεργίας άμεσα και για χρονικό διάστημα 4 μηνών, θα επηρεάσουν την δράση των αντισυλληπτικών?
 
Ευχαριστώ.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Δεν επηρεάζουν τη δράση των αντισυλληπτικών, μην ανησυχείς. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 28 Απριλίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.