user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

E.K

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 2 χρόνια πριν
  1. E.K
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 27 Οκτωβρίου 2010
Καλησπερα γιατρε.

Με καθυστερηση απο τις 08/06/2010 με την βοηθεια των Primolut Nor αδιαθετησα στις 19/09/2010. Μεχρι και σημερα ομως παλι δεν εχω δει περιοδο. Εχει 1 εβδομαδα που εχω τους πονους της περιοδου και εδω και 2 μερες στο σκουπισμα εχω κατι σαν τζελ διαφανο και κατι σαν μυξουλες διαφανες και εγω υπολογιζω να ειναι καθυστερημενη οωρηξια.

Θα ηθελα να ειχα κανονικα περιοδο διοτι την Δευτερα εχω προγραμματισμενο χειρουργιο για τον συριγγιο (σας ξαναμιλησα για αυτο) αλλα δεν νομιζω να ειναι σωστο να παιρνω χαπια καθε μηνα και ετσι και αλλιως ειδικα αυτο τον μηνα δεν ειχα περιθωριο χρονου.  Τι μπορω να κανω για να μην αποσυντονιστει παλι?

Η πιθανοτητα εγκυμοσυνης αποκλειεται.

Ευχαριστω πολυ, με εκτιμηση
Ελενα Κ.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη! E.K
Από την θεση αυτή  δεν  μπορουμα να κάνουμε  φαρμακευτικές  υποδειξεις  σε γυναικες  που δεν εξετάσαμε.. Θα  πρέπει  να συνεννοηθείς με τον γυναικολογο  που σε  ειδα  τελευταια  φορά ..
Εξυπακουεται , ότι πρεπει να  γινει εξεταση, για  να  διε κανείς  που οφειλεται  η καθυστερηση..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 29 Οκτωβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.