user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

preetywoman

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 12 μήνες πριν
  1. preetywoman
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 25 Μαΐου 2014
Καλησπερα σας, θα ήθελα να θεσω την εξης ερώτηση: Λόγω πολυκυστικών παιρνω αντισυλληπτικα yasmin τα οποία φροντίζω να παίρνω παντα στην ώρα μου και δεν ξεχνω ποτέ κανένα. Αυτή τη φόρά και ενώ ήμουν στην 5η μέρα της περιόδου, έκανα ελεύθερο έρωτα με το σύντροφό μου (βασιζομαι στην αντισυληπτικη προστασία του χαπιου λόγω αλλεργίας στο προφυλακτικο) και ξαφνικα η περίοδός μου σταμάτησε λίγη ώρα μετά ενώ συνηθως φτανει τις 6-7 μέρες. Θα έπρεπε να ανησυχησω για κάτι?  Ο συντροφος μου δεν τελειωνει ποτε μέσα μου και ηταν και η πρώτη μέρα της καινουργιας μου συσκευασίας.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Εξακολουθείς και ανησυχείς άδικα. Συνέχισε να παίρνεις τα χάπια σου και δε διατρέχεις κάποιο κίνδυνο ούτε εγκυμοσύνης ούτε ορμονικών διαταραχών. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Κυριακή, 25 Μαΐου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστω πααρα πολύ να'στε καλα 
  1. Δευτέρα, 26 Μαΐου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 26 Μαΐου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.