user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Chris1836

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 3 χρόνια πριν
  1. Chris1836
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 08 Ιουνίου 2014
Γεια σας! Είμαι 20 χρονών και πριν 12 μέρες περίπου είχαμε ένα ατύχημα με το αγόρι μου.. Μετά από μια ώρα περίπου πήρα το χάπι της επόμενης μέρας. Δεν ήμουν στις γόνιμες μέρες μου και η περίοδος μου ήρθε χωρίς καθυστέρηση πριν από 7 ημέρες, παρότι διάβασα ότι το χάπι μπορεί να προκαλέσει διαταραχή του κύκλου. Είμαι πολύ αγχώδης τύπος και έκανα και ένα τεστ εγκυμοσύνης πριν δύο μέρες για να είμαι 100% σίγουρη, φυσικά βγήκε αρνητικό αλλά παρόλα αυτά ακόμη φοβάμαι. Υπάρχει περίπτωση με το χάπι, την περίοδο και το αρνητικό τεστ να υπάρξει πιθανότητα εγκυμοσύνης? Το ξέρω ότι μάλλον δεν θα έπρεπε καν να ρωτάω αλλά με τόσα που έχω ακούσει δεν μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου την πιθανότητα αυτή. Επιπλέον, έχω παρατηρήσει ότι βγάζω (ασυνήθηστα για μένα) κιτρινωπά υγρά μετά την περίοδο μου. Σκέφτομαι μήπως κάποιο κομμάτι του προφυλακτικού είναι ακόμη μέσα και βγαίνει σε δόσεις! Υπάρχει αυτό το ενδεχόμενο?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Τίποτε περίεργο δεν συμβαίνει και ανησυχείς άδικα. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 09 Ιουνίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.