user_mobilelogo
  1. ΚωνσταντίναΓ
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 14 Ιουνίου 2014
[url=""][/url] Καλησπέρα σας, Είμαι 20 χρονών κι εδώ και έναν χρόνο παίρνω αντισυλληπτκά χάπια. Συγκεκριμένα τα Yasminelle. Αυτόν τον μήνα τα έπαιρνα σχετικά στην ώρα τους. Σήμερα όμως είχα ένα ατύχημα και το χαπάκι της Παρασκευής που ήταν το προτελευταίο του πακέτου μου έπεσε στον νιπτήρα. Αναγκαστικά πήρα του Σαββάτου. Συνολικά έχω πάρει όμως 20 χάπια και οχι 21. Τι να κανω? Θα ηθελα την συμβουλη σας. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. Καληνύχτα σας. 6
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
  Αγαπητή Φίλη!
Τιποτε  ιδιαίτερο...Η περιοδος   σου θα εμφανιστει  1  ημέρα  ενωριτερα .   Αρχισε  λοιπον  την επομενη  συσκευασία,  1  μερα ενωρίτερα... ..
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Κυριακή, 15 Ιουνίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.