user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

MMAIRH

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 1 μήνα πριν
  1. MMAIRH
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2014
Γεια σας και πάλι ,
πάλι αντιμετωπίζω κάποιο προβληματάκι που με έχει ανησυχήσει. Στις 12/5/2014 έκανα τεστ ΠΑπ και υπέρηχο. Το τεστ βγήκε αρνητικό, με ελαφριά κολπίτιδα απο μύκητες και επανηληψη μετα απο ενα χρόνο και ο υπέρηχος βγηκε φυσιολογικος. Πηρα αγωγή με κολπικου υποθέτο για 3 βράδια. Στις 5/6/2014 αδιαθέτησα. Δεν παρατήρησα κατι περίεργο μεσα στο κύκλο, και τωρα ειμαι στην 21η ημέρα και είδα αίμα. Αιμα κανονικο σαν της περιόδου. ο γυναικολόγος με καθησύχασε , εφόσον με είχε δει πριν ενα μήνα και μου είπε να παρω duphaston και το πιο πιθανό ειναι να ειναι ορμονικη ανώμαλια. Πιστεύετε οτι μπορει να εχει δημιουργηθεί κατι μεσα σε ενα μήνα??? ανησυχώ αρκετά..... γιατι διαβάζω για οινομυωματα και πολύποδες που κάνουν τέτοιες ανωμαλίες. Ευχαριστω παρά πολύ,,,,
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Θα περιμένεις τις εξελίξεις μέχρι την επόμενη περίοδο γιατί ο οργανισμός αποκαθιστά από μόνος του παρόμοιες ορμονικές διαταραχές, συνήθως. 'Εχοντας πρόσφατο υπερηχογράφημα, δε θα ανησυχούσα. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 26 Ιουνίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.