user_mobilelogo
  1. πανκου
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 09 Ιουλίου 2014
Καλημέρα. Είχα τελευταία περίοδο στις 15/06 και ξεκίνησα τα αντισυλληπτικά yasmin την 5η μέρα του κύκλου 19/06 (το διάβασα στο χαρτί του ότι μπορείς να το κάνεις). Σκοπός μου ήταν να μην έχω περίοδο τις ημέρες των διακοπών μου, 6-11/08 και είχα ακολουθήσει την ίδια μέθοδο και πέρσι το καλοκαίρι για 2 μήνες. Σήμερα πρόκειται να πάρω το τελευταίο χάπι, να κάνω την παύση των 7 ημερών και να ξεκινήσω μετά το 2ο κουτί. Όταν θα τελειώνει το 2ο κουτί και επειδή θα είναι στις αρχές των διακοπών, θα μπορούσα να πάρω 3 χάπια ακόμα, ώστε να καθυστερήσω την περίοδο για 3 μέρες; Δηλαδή μπορώ να πάρω συνολικά 24 χάπια αντί για 21 που έχει μέσα;  Ο γιατρός μου είχε προτείνει να συνεχίσω τώρα με 2ο κουτί, αλλά μάλλον θα με πετύχει η περίοδος οριακά στις αρχές των διακοπών. Θα μπορούσα πχ σε αυτήν την περίπτωση να πάρω 19 αντί για 21 χάπια;  Τι άλλο θα προτείνατε να κάνω; Έχω κύκλο περίπου 28 ημερών με μερικές αποκλίσεις που και που. Μπορούν τα χάπια αυτά να μου προξενήσουν ανεπιθύμητες ενέργειες σε αυτό το διάστημα των 2 μηνών; Διαβάζω για περιπτώσεις θρομβώσεων και με έχει ανησυχήσει. Είμαι 24 χρονών, δεν καπνίζω, δεν είμαι υπέρβαρη, έχω χοληστερίνη σε χαμηλά-κανονικά επίπεδα και χαμηλή πίεση. Δεν ασκούμαι έντονα, μόνο περπατάω σε καθημερινή βάση. 

Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη! Για τις  λεπτομ'ερειες   λήψης  εκτος... προγράμματος  των αντισυλλητικών:   Προτεινω  να  παρεις τον γιατρό  σου -  μια και επε'ιγεσαι  - στο κινητό  του .. Η  σελιδα  αποφευyει  αλλαγες  σε  δοσολογίες  άλλων συναδέλφων  σε δραστικά  φάρμακα   και ελπιζω  να υπάρξει κατανόηση  ΄σ΄  αυτό..  Δεν γνωριζουμε   τιποτε για  σένα,  ουτε κατ΄ οψιν.... Αν  κάτι δεν  μας ΄΄κάτσει΄΄,  ισως .... προξενήσουμε  σε   σένα  (αλλα αποκτήσουμε.....  κι εμείς! )  πρόβλημα. Για τα  αντισυλληπτικα  και  τις  παρενεργειες  τους:  ναι , ειναι γνωστά  ολ΄αυτά κι  ΄΄εδω  κι  εκεί'' , εχουμε  ακούσει  ολοι μας για καποιο  μικρό  ή  μεγαλύτερο προβλημα..  Η αποψη  μου ειναι   ότι  για  την συντογράφηση  αντισυλληπτικων  παιζει ρολο το ιστορικο της  ιδιας  της ασθενούς, η γενική  και  η  τοπική   της κατασταση,  αλλά  κυρίως  και το  οικογενειακό ιστορικο.. Για  εργαστηριακές  εξετασεις:  Υπαρχουν  ενα  σωρό,  που  αφορουν  του  πηκτικούς  μηχνανισμούς  κ.α.  αλλά  δεν  πέρασε στην  πράξη  να διενργούνται, ειναι  πάρα πολλές..  Αυτό  που προσωπικά,  επι  πλέον ιστορικού  και εξέτασης,  συνιστώ  ειναι  ' ο   προσδιορισμός  της   ''Αντιστστασης στην πρωτεινη C  στον  ορό αιματος ΄΄ .. Αν  αυτή βρεθεί  εκτος  φυσιολογικών  ορίων, τότε  η γυναικα  δεν σημαίνει  ότι  νοσεί,  αλλά  εχει   πιθανώς   μία   ιδιαίτερη ευαισθησια  σε  ορμονικά  σκευάσματα, τουλαχιστον σε οτι  αφορα  τους μηχανισμούς  πήξεως αιματος. .  Η  θα πρέπει  να ψαχτεί,  ή  να μην τα πάρει.. Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 12 Ιουλίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ευχαριστώ πολύ.  Επειδή ο γιατρός λείπει τώρα σε ταξίδι και επειδή ήδη έχω ξεκινήσει τη διακοπή των 7 ημερών, έχω την παρακάτω απορία. Γενικά δηλαδή δεν επιτρέπεται να πάρω πχ δύο επιπλέον χάπια (δηλαδή 23 αντί για 21 που έχει μέσα); Αυτές οι 2 ή 3 μέρες επιπλέον δημιουργούν κάποιο πρόβλημα; Δεν είδα να αναγράφεται κάτι αντίστοιχο στο φύλλο οδηγιών για καθυστέρηση περιόδου.

  1. Σάββατο, 12 Ιουλίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Νομίζω  ότι προσπάθησα να εξηγήσω...  Εσύ  θελεις να  πω  ΄΄πάρτα δεν πειράζει΄΄ .. Για τα ενα - δυο χαπια   συζητάμε;  Oχι μόνον... Μιλας με καποιον  που είδε περιστατικό στο  5ο χάπι (ορμονικό κι οχι  μαλιστα ακριβως αντισυλληπτικό), που   ανακοινωθηκε  προ πολλων ετων στην εδω Γυναικολογικη εταιρεία,   να μην  βλεπει ξαφνικά  από  το  αριστερο μάτι..  Συμφωνω  ότι ειναι  πολυ σπανιο.. Αν θελεις πάρε τον δικο  σου  στο κινητό -ενα λεπτο  θα  του παρει -  κι άσε  εμας.  Μια άλλη  ιδέα  ειναι να   ερωτηθει  επι του προκειμένου  καποιος  συναδελφος από  άλλη ιστοσελιδα μπας κι αυτοι ειναι  πιο...large..     Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 12 Ιουλίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Όχι, ήταν γενική η απορία, αν γενικά δηλαδή μπορεί κάτι τέτοιο να γίνει σε ένα άτομο που έχει κάνει τις απαραίτητες εξετάσεις και δεν έχει αυτό το πρόβλημα.

  1. Σάββατο, 12 Ιουλίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Κυριακή, 13 Ιουλίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.