user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

sofiaaa

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 4 χρόνια πριν
  1. sofiaaa
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 10 Ιουλίου 2014
Αγαπητέ γιατρέ, παίρνω zinadol λόγω ουρολοίμωξης. Έχω όμως δύο μέρες καθυστέρηση περιόδου. Μπορεί η καθυστέρηση να οφείλεται στην αντιβίωση? Με τον σύντροφό μου παίρνουμε πάντα προφυλάξεις και στις επαφές που έχουμε τους δύο τελευταίους μήνες ο σύντροφος μου ολοκλήρωσε φορώντας προφυλακτικό. Τον προήγουμενο μήνα είχα περίοδο κανονικά. Ύπάρχει περίπτωση να είμαι έγκυος; Δεν έχω εμφανίσει προς το παρόν συμπτώματα περιόδου. Ευχαριστώ
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Αν μέχρι τη Δευτέρα δεν έρθει περίοδος, μπορείς να κάνεις ένα τεστ κυήσεως. Από την περιγραφή σου πάντως, δεν υπάρχει θέμα εγκυμοσύνης. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 10 Ιουλίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.