user_mobilelogo
  1. xrisouli
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 12 Ιουλίου 2014
Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν το σπιράλ mirena έχει παρενέργειες όσον αφορά το μαστό. Το γεγονός ότι μειώνει την περίοδο κατά πολύ και μάλιστα μέχρι αναστολής της πόσο μπορεί να επηρεάσει τη γενική κατάσταση του οργανισμού; Το χρησιμοποιώ εδώ και δύο μήνες και η περίοδος μου έχει μειωθεί σημαντικά. Το τοποθέτησα γιατί είχα υπερπλασία και πολύποδα. Ο γιατρός μου μού έχει εξηγήσει σχετικά, αλλά θα ήθελα και τη δική σας τοποθέτηση, εκτιμώντας την πολύχρονη εμπειρία σας...
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητπη  Φίλη! Θα μπορουσαμε να πουμε,  ότι το ακριβώς αντιθετο  κανει, ειδικά  ΄΄προστατεύει΄΄  9ας το πουμε έτσι 0 τον  μαστό.. Μειώνει δηλ.  την οιστρογονική επιδραση  που  παράγουν  οι  ωοθήκες,  οπότε δεν δημιουργείται  υπερπλασία ενδομητριου (που προξενεί την έντονη περίοδο), δεν προωθείται  οσχηματισμός  πολυποδων και βεβαια δεν  βομβαρδίζεται με οσιτρογόνα  και  ο ματικός αδένας.. Επειδή μας διαβάζει πολύς  κόσμος:  Τα οιστρογόνα ΔΕΝ προξενούν καρκίνο στον μαστό.. Αν  ομως  τύχει  να  προκύψει αυτός  και  η  γυναίκα εχει  ακόμη περιόδους , ή  και καταστάσεις  αυξημένης παραγωγής  οιστρογόνων, τότε μεγαλώνει  γρηγορότερα... Για τον  λογο αυτό, καρκίνοι μαστού   στην εμμηνόπαυση, είναι  μεν συχνότεροι,  αλλά  κάπως ΄΄τα ζώα  μου αργά΄΄,  με καλή πρόγνωση επιβιωσης,, Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Κυριακή, 13 Ιουλίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.