user_mobilelogo
  1. elenamarios
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 15 Ιουλίου 2014
 
Σας χαιρετω και σας συγχαιρω
παιρνω τα αντισυληπτικα yiasmin εδω και 3 μηνες. βρισκομαι στο τελος σχεδον (ειμαι στο 14ο χαπι) . Την Πεμπτη-Παρασκευη ενιωσα καποια ενοχληματα στην κοιλια που μου θυμιζαν ωορηξια, αλλα δεν ειχα αυτα τα παχυρευστα υγρα που εβγαζα παντα στην ωορηξια πριν από τα αντισυλληπτικά. Το Σαββατο ηρθα σε επαφη, χωρις προφυλακτικό αλλα και χωρίς να τελειώσει μέσα μου. Το Σάββατο κανονικά αν δεν έπαιρνα τα χάπια αυτα θα ήταν ημέρα ωορηξίας.. Τώρα σκέφτομαι μήπως ήταν ωορηξία;; Επίσης τα χαπάκια μου τα παίρνω καθημερινά απλά έχω ένα προβλημα μώλις τα παίρνω μετά απο μια ώρα πηγαίνω τουαλέτα για την ανάγκη μου (με συγχωρείτε) και δεν ξέρω αν χάνεται η δράση και τα συναφή. Γενικώς τα παίρρνω σε καθημερινή βάση την ίδια ώρα ακριβώς και δεν παρέλειψα ποτέ μα ποτέ κάνενα χάπι. πρέπει να φοβάμαι για εγκυμοσύνη; επίσης το ότι πηγαίνω τουαλέτα τόσο νωρίς είναι κακό για την δράση των χαπιών;
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη! Με το αντισυλληπτικο αποκελιετια  να είχες ωοθυλακιορρηξία! Δεν μπορελι να εμεινες εγκυος... Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 06 Αυγούστου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.