user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

patrinia666

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 4 χρόνια πριν
  1. patrinia666
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 11 Αυγούστου 2014
ΓΙΑΤΡΕ ΕΙΧΑ ΠΑΘΕΙ ΜΙΑ ΒΑΚΤΗΡΙΑΚΗ ΚΟΛΠΙΤΙΔΑ,ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΒΙΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΛΠΙΚΗ ΚΡΕΜΑ  ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟΣ ΜΟΥ ΚΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΕΧΩ ΔΙΑΦΑΝΑ ΥΓΡΑ ΣΤΟ ΕΣΩΡΟΥΧΟ ΜΟΥ (ΟΧΙ ΠΗΧΤΑ) ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΑΝ ΝΕΡΟ...ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Θα φροντίζεις την τοπική υγιεινή με κατάλληλο αφρόλουτρο και θα περιμένεις την επόμενη περίοδο. Το πιθανότερο ότι θα μειωθεί η ποσότητα. Δεν είναι κάτι ανησυχητικό ή επείγον και με την πρώτη ευκαιρία να ενημερώσεις το γιατρό σου. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 13 Αυγούστου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.