user_mobilelogo
  1. broom123
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 12 Αυγούστου 2014
γεια σας. παιρνω αντισυλληπτικα και θελω να σας κανω την εξης ερωτηση, υπαρχει περριπτωση να μου εχει ερθει η περιοδος (3 μερες μετα το τελευταιο χαπι των αντισυλλυπτικων) και να υπαρχει εγκυμοσυνη; το σκεφτηκα ετσι γιατι 1) ειχα ελευθερες επαφες όλο τον μηνα Ιούλιο και 2) λεω μηπως ο οργανισμος εχει ''ρυθμιστη'' και μου ήρθε η περιοδος ενω υπαρχει εγκυμοσυνη. εαν μια γυναικα ειναι εγκυος και παιρνει τα αντισυλληπτικα, η περιοδος δεν ερχεται ετσι;
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Αν δεν έχεις παραλείψει κάποιο χάπι και έχεις κανονική περίοδο μετά το τέλος της συσκευασίας, δε μπορεί να είσαι έγκυος. Άδικα ανησυχείς. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 13 Αυγούστου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.