user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

mikio27

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 3 χρόνια πριν
  1. mikio27
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 19 Αυγούστου 2014
Καλησπέρα σας! Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα να ρωτήσω κάτι που με απασχολεί. Στο παρελθόν έπαιρνα για επτά χρόνια αντισυλληπτικά χωρίς κανένα πρόβλημα. Το 2008 τα διέκοψα για να κάνω οικογένεια κι έκτοτε για αντισύλληψη χρησιμοποιούμε με το σύζυγο προφυλακτικό. Στις 9 του μήνα (Αυγούστου) αδιαθέτησα και σύμφωνα με τον κύκλο μου είναι να αδιαθετήσω ξανά στις 6 Σεπτεμβρίου. Για προσωπικούς λόγους ήθελα να καθυστερήσω την περίοδό μου και θεώρησα καλή λύση (!!!) να πάρω 2 κουτιά αντισυλληπτικά χάπια τα οποία δεν θα διέκοπτα για το διάστημα της μίας εβδομάδας που προβλέπεται ώστε να πετύχω το επιθυμητό αποτέλεσμα. Πήγα για μαλλί αλλά νομίζω ότι θα βγω τελικά κουρεμένη. Είμαι στην 11η ημέρα που τα λαμβάνω και εξακολουθώ να έχω αίμα. Ο γιατρός μου μου είπε να τα συνεχίσω μέχρι να περάσουν οι μέρες που δεν θέλω να έχω περίοδο και μετά να τα σταματήσω (να πάρω δηλαδή μερικά μόνο χάπια από το 2ο κουτί). Δεδομένου ότι δεν τα χρησιμοποιώ για αντισύλληψη και ότι φοβάμαι ότι μπορεί να πάει όλος ο μήνας και η συνέχεια (το 2ο κουτί χωρίς ενδιάμεση διακοπή) με αίμα μπορώ να τα σταματήσω τώρα για να μου έρθει περίοδος και να τελειώνω με αυτή την κατάσταση; Μου δημιουργεί απίστευτο εκνευρισμό γιατί δε με καλύπτει σερβιετάκι (κάποιες φορές μέσα στην ημέρα έχω κοκκινοκαφέ ποσότητα όσο μια κουταλιά της σούπας, άλλες λίγο καφέ, είναι γενικά απρόβλεπτο, οπότε αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ μικρή σερβιέτα) και φυσικά δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω ταμπόν με τέτοια ποσότητα. Για κολύμπι και σεξουαλική επαφή φυσικά ούτε λόγος. Έχω και μικρή ενόχληση έναν υπόκωφο πόνο περιόδου. Το χάπι που παίρνω είναι το yasminelle. Αν είχα ένα σημάδι ότι κάποια στιγμή θα σταματήσει θα έκανα λίγη ακόμα υπομονή αλλά πάνω που δείχνει σαν να τελειώνει την επόμενη στιγμή επανέρχεται και απογοητεύομαι. Θα ήταν κακό να τα σταματήσω τώρα χωρίς να ολοκληρωθεί το κουτί; Θα υπάρξει πρόβλημα με τον κύκλο μου; Αν μπορώ τελικά να τα σταματήσω και αδιαθετήσω στις επόμενες ημέρες, η επόμενη περίοδος θα έρθει περίπου 28 μέρες μετά την ημέρα που θα μου έρθει με τη διακοπή τους τώρα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια απάντηση και συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο!  
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Συμβαίνει αυτή η διαταραχή με το συγκεκριμένο χάπι που είναι μικρής ορμονικής δοσολογίας. Μπορείς να το διακόψεις για να έρθει περίοδος και να στεγνώσεις μετά αλλά δε μπορεί να προβλεφθεί πότε θα έρθει η επόμενη περίοδος, χωρίς το χάπι. Ενημέρωσε το γιατρό σου για οδηγίες. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 21 Αυγούστου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γιατρέ θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πολύ για την απάντησή σας! Χαίρομαι πολύ που περίμενα να λάβω απάντηση πριν προχωρήσω σε διακοπή μιας και σήμερα το πρωί μετά από 12 ημέρες με καφεκόκκινο αίμα και πόνο όπως περιέγραφα ξύπνησα χωρίς ενόχληση και διαπίστωσα ότι πλέον έχω σχεδόν καθαρίσει και τα καφέ υγρά είναι ελάχιστα. Ελπίζω να μην αλλάξει κάτι εντός των ημερών. Θα συνεχίσω την αγωγή κανονικά. Φαίνεται ότι απλά ήθελε το χρόνο του το χάπι στην περίπτωσή μου. Σας ευχαριστώ και πάλι! Να είστε καλά! 
  1. Πέμπτη, 21 Αυγούστου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 22 Αυγούστου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.