user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

ggorgii

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 3 χρόνια πριν
  1. ggorgii
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 20 Αυγούστου 2014
Γειά σας, έκανα την πρώτη δόση του εμβόλιου cervarix και έγινε λάθος στην συνταγογράφηση (από άλλον γυναικολόγο) και η δεύτερη δόση ήταν με το gardasil. Υπάρχει πιθανότητα να προκαλέσει κάτι αυτό? Ή να μειωθεί η επίδρασή του? Μίλησα με τον γυναικολόγο μου, είπε ότι δεν είναι κάτι σοβαρό και θα συνεχίσουμε με το cervarix. Απλώς θέλω και μία δεύτερη γνώμη! Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Θα κάνεις αυτό που σου είπε ο γιατρός σου και δε θα έχεις κάποιο πρόβλημα ως προς την κάλυψη. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 21 Αυγούστου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.