user_mobilelogo
  1. preetywoman
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 29 Αυγούστου 2014
Καλησπέρα σας, θα ήθελα να υποβάλλω την εξής ερώτηση: παίρνω αντισύλληπτικά yasmin για λόγους πολυκυστικών αλλά τα χρησιμοποιώ και ως μεσω αντισύλληψης. Βρίσκομαι στο 11ο χάπι της δεύτερης συσκευασίας μου και είχαμε ένα ατύχημα με το συντροφο μου. Υπάρχει περίπτωση εγκυμοσυνης? Είμαι τακτική στην ώρα που τα παίρνω και δεν έχω ξεχάσει κανενα χάπι. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Είσαι καλυμένη από τη λήψη των χαπιών. Μην ανησυχείς. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Σάββατο, 30 Αυγούστου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.