user_mobilelogo
  1. παπαρη
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 01 Σεπτεμβρίου 2014
 
Καλησπερα,
Ημουν εγκυος τον Απριλη και τελος Μαιου είχα διακοψει την εγκυμοσυνη. Την περασμενη βδομαδα πηρα το χαπι απο αγχος κυριως γιατι εσπασε το προφυλακτικο χωρις να συνεχισουμε το σεξ βεβαια και την επομενη μερα ειδα αιμα στα ουρα που μαλλον ηταν απο ουρολοιμωξη και πηρα zinadol.
 
Χθες είχα παλι αιμα αλλα απο τον κολπο και συνεχιζει μεχρι και σημερα. Είναι απο το χαπι? Φταιει η εγκυμοσυνη που ειχα? Να παω σε γιατρο? Ευχαριστω πολυ.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Η κολπική αιμόρροια οφείλεται στη λήψη του χαπιού, μην ανησυχείς. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 02 Σεπτεμβρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.