user_mobilelogo
  1. Ιοκάστορας
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014
Καλησπέρα.Είμαι 20 ετών και από τα 13 μου,έχω περίοδο τρεις,τέσσερις φορές το χρόνο περίπου.Ολες οι εξετάσεις μου είναι φυσιολογικές(ορμονολογικές,υπέρηχοι).Μου είπαν να ξεκινήσω το Gynofen 35,το πήρα την πρώτη μέρα του κύκλου(Σάββατο 23/08) αλλά μου το άλλαξαν και τη Δευτέρα 25/08 πήρα το Yasminelle και το ξεκίνησα κανονικά.(είχα πάρει δυο Gynofen).Εκανα κανονικά τη χρήση εδώ και μια βδομάδα,αλλα τη Δευτέρα 1/09 είχα ένα ατύχημα κατά την επαφή.Συνεχίζω τα χάπια.Υπάρχει περίπτωση να είμαι έγκυος?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Οχι... Δεν υπαρχει τετοιος  κινδυνος... Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.