user_mobilelogo
Elen81 και 532 επισκέπτες
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Dimitra kds

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 5 μήνες πριν
Πληροφορίες
Φίλοι
No friends yet
Κοινοί Φίλοι
No mutual friends yet
Pinned Items
Recent Activities
  • Μετέφερα την ερώτηση σας στο forum.απαντάμε θέματα μόνο στο Forum!. ....Δώστε 5 λεπτά και διαβάστε τις οδηγίες στο κάτω μέρος της σελίδας .<<Χρήσιμες πληροφορίες>> να έχετε μια ωραία μέρα.Φιλικά o Admin!
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Post is under moderation
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Καλημέρα και χρόνια πολλά!! Λόγω ωτίτιδας παίρνω την amoxil των 500mg η οποία τελειώνει σημερα! Αναμενόμενο να δημιουργηθεί μυκητίαση, κ χτες έβαλα το 2ο κολπικό υπόθετο pevaryl!Το πρόβλημα είναι ότι ενώ είμαι γνώστης καθώς έχω χρησιμοποιήσει...
    Καλημέρα και χρόνια πολλά!! Λόγω ωτίτιδας παίρνω την amoxil των 500mg η οποία τελειώνει σημερα! Αναμενόμενο να δημιουργηθεί μυκητίαση, κ χτες έβαλα το 2ο κολπικό υπόθετο pevaryl!Το πρόβλημα είναι ότι ενώ είμαι γνώστης καθώς έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές κολπικά υπόθετα κ γνωρίζω πως τοποθετούνται, αυτή τη φορά και στα 2 κολπικά υπόθετα ο οργανισμός μου τα απέβαλλε σχεδόν ολόκληρα παρόλο που σηκώθηκα μετά από 8 ώρες κ τις 2 φορές! Θεωρείτε ότι θα πρέπει να ξεκινήσω απ την αρχή την θεραπεία; (Επίσης εξωτερικά βάζω dactodor-έχω "διαχειρίσιμα"συμπτώματα και εσωτερικά κ εξωτερικά απ ότι αντιλαμβάνομαι,είναι ανεκτή η κατάσταση αλλά νιώθω ότι η περιοχή πάσχει από μύκητες καθώς είναι κόκκινη και εσωτερικά με "τραβάει" ελαφρώς!) Ευχαριστώ πολύ
    Περισσότερα
    1. Εμφάνιση Ερώτησης
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Post is under moderation
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Dimitra kds Έγινε μέλος του Gyn.gr
    Post is under moderation
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
Δεν υπάρχουν δραστηριότητες εδώ.
Unable to load tooltip content.